Here another story

My photo
Life is a journey towards knowing Allah The Almighty and learn to change to be a better servant of Him . InshaaAllah

Dar-links

Monday, May 7, 2012

Assalamualaikum
Semalam . Lepas jogging , adik aku ajak pergi makan kat Fatimah . Tetiba aku jumpa Syafiq Kamis tu . Haha teringat lagi one day before sitting for SPM , dia suruh aku ajar dia maths .'Adila please ah ajar aku maths , takut dow spm ' Muka dia dah cuak habis . Aku bukan taknak ajar , tapi esok BM , aku nak balik baca komsas , tak boleh stay kat sekolah . Sumpah kesian , yelah dia kan kerja melepak ,merempit je . Saat saat last baru nak takut . Haih



So semalam aku tanya results dia . Memang dia takkan bagi tau lah kan , haha . So before balik sempat lagi cakap aku sombong -_-


S : Aku nak gerak dah ni . Alah kau , amek ah nombor aku , sombongkan kau sekarang .
Me : Aku pulak .



So aku dah save nombor dia . Tapi malas nak misscall . Haish budak ni , kata ada whatssapp tapi takde pulak bila check . Ke aku salah type nombor dia HAHAHA whatever


Teringat pulak kat Am . Kawan syafiq .Suka bajet caring Haha serious pelik dan kelakar . Aku kadang kadang pelik jugak . Rempit united kat sekolah aku macam baik dengan aku . Padahal aku pengawas kot . 'Pengawas' haha . Sepatutnya rempit paling benci pengawas pengawas ni .


Dorang baik dengan aku pun sebab dorang kenal abang aku . Tapi abang aku bukan rempit . Lesen motor pun takde . Nak bawak motor lagi lah taknak dia . Maybe selalu terjumpa kat mamak kot . Entah


Tapi bagus jugak. Respect sikit kat aku . Dah cerita sekolah dah habis

No comments:

updated